Onze maatregelen

Publicatiedatum: 17-03-2020
Aangepast: 06-04-2020

Geachte bezoeker,
Wij informeren u over onze aangepaste bedrijfsvoering naar aanleiding van de maatregelen die door de overheid zijn genomen. Dit doen wij om de gezondheid van onze klanten, medewerkers en leveranciers zo goed mogelijk te beschermen. Tegelijkertijd kunt u ervan op aan dat wij ons uiterste best doen om de dienstverlening aan klanten op het gebruikelijk hoge niveau te behouden.

Vestiging:

  • Wij zijn tijdens onze reguliere openingstijden (telefonisch) bereikbaar.
  • Wij houden zoveel mogelijk gepaste afstand van elkaar.
  • Wij beperken bezoek van externe partijen zoals leverancier en vertegenwoordigers.
  • Heeft u een afspraak bij ons op de vestiging maar heeft u ziekteverschijnselen en/of koorts of twijfelt u hierover? Neem dan contact met ons op om uw afspraak te verzetten.
  • Wij proberen afwisselend zoveel mogelijk thuis te werken.
  • Wij hanteren de hygiënemaatregelen zoals voorgeschreven door het RIVM.

Hoveniers:

  • Voordat wij bij u op locatie verschijnen, informeren wij of we welkom zijn.
  • We starten de dag niet meer samen met het gebruikelijke werkoverleg, maar we overleggen telefonisch wat de werkzaamheden zijn en gaan dan aan de slag. Zo proberen we het onderlinge contact te vermijden maar toch goede informatie uit te wisselen.
  • Het vaak aangeboden en zeer gewaardeerde kopje koffie slaan we nu even af, we nemen onze pauzes buiten of in de bus.
  • Uit voorzorg schudden wij geen handen.
  • Wij houden zoveel mogelijk gepaste afstand van elkaar.
  • Voor overleg met u als klant houden we ook de gepaste afstand.
  • Mochten onze hoveniers ter plaatse ziekteverschijnselen herkennen, dan zullen zij hun werkzaamheden per direct beëindigen en vertrekken. Wij nemen contact met u op om de afspraak te verzetten.

Outlook Groenprojecten doet er alles aan om de dienstverlening zo soepel mogelijk te laten verlopen. Wij vragen uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie.